Dag 30 – Ett sista ögonblick


Jadå, jag minns utmaningen, den har gått långsamt men nu är vi inne på sista... Ett sista ögonblick.






Jag tror bestämt att jag redan har berättat om Mormors hemkomst men här ser ni vårt första möte. Det finns så många stora ögonblick. Många första och många sista. Det här är ett av de största, när bilderna togs visste jag inte om att just Mormor skulle bli min, det var hon eller någon av de tre tikarna i kullen. Visst var det mycket färgen som avgjorde valet men jag blev förälskad här, just här och då. Då hade jag ingen aning om vad hon skulle komma att ge mig i livet, jag visste inte heller hur hon skulle formas.

Hon var ett oskrivet blad och det var även vår framid tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0