Dag 25 - En första träff

Jag måste börja med att nämna att jag är besviken på antalet kommentarer, visst förstod jag att alla inte skulle hjälpa mig.. men TVÅ stycken. Bättre kan ni.

En första träff:

För ungefär tre år sedan fick jag in en kund på jobbet. Hon var en vanlig kund med vanliga önkemål, hon ville ha ljusa slingor i hela håret och håret skulle vara rätt kortklippt. Jag minns första mötet väl, vi hade schwarzkopffolk på besök på jobbet, de fixade sina modeller inför en visning medan vi jobbade på med våra kunder. Jag var rätt stressad och hade en rätt dålig dag.

Hon var min kund och blev så småningom en riktigt fin vän och extramamma. Hon har satt spår i mitt liv och även om hon upplevt det värsta en människa kan uppleva ser hon positivt på livet och framtiden. Hon är min förebild och jag kommer aldrig att glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0