Uppdrag: Mental utmattning.



I helgen kommer Mormor att vara hemma med mina sambos och för att dom ska få en lugn helg gick vi ut på uttröttningsuppdrag ikväll. Uppdraget gick ut på att, som sagt, trötta ut Mormor mentalt. Vi jobbade lite på div. inplanerade övningar och jag tyckte att vi jobbade på rätt bra. Men efter en kvart med varierat arbete och vila tyckte Mormor att det var nog. Sen låg hon framför Josse och Kakan resten av tiden (när hon inte valde att tugga gräs). Jag tror att matten i hemmet måste jobba på motivationen, känns inte likt Mormor att vilja ligga ner i gräset när det finns en möjlighet att arbeta.

så, sorry sambos.. Ingen utmattad hund i helgen!


Kommentarer
Postat av: josefine

oj det syns verkligen hur trött och sliten jag var den kvällen :)

2011-05-14 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0