Min kopp the.

Måndagar är jag ledig och idag vaknade jag med en längtan ut i naturen. Efter att vi haft lite morgonmys bestämde jag att det var dags för att upptäcka fler delar av Uppsala. Packade ihop picknick och gjorde både mig och hund klar. Fick sällskap i sista sekunden och sen bar det av.

Fyra timmar senare fick jag och Mormor skjuts hem och vi båda somnade direkt, tyvärr hittade jag två andra som följde med oss ner i sängen.. fästingar. Grr.

Mormor hittade två vänner i Manchesterterrierna Soya och Akira och de har lekt och sprungit tillsammans hela förmiddagen. Det är fantastiskt att se hur lika de är i leksätt och språk. Sådär brottande, jagande och förstående alla tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0