"Mormor" på äventyr.

 
Som jag nämnt tidigare har jag snickrat ihop en hund, ett dåligt substitut till Mormor. Så enformig som jag är döpte jag även denna hund till Mormor. Mormor2 har fått stå på skolan tills idag då hon fick flytta in i 34:an. Det kändes bra att få hem henne, tills...
 
 
..jag fick bilder..
 
Mormor åker snowboard
Mormor lagar mat
Mormor går på toa
Mormor badar bastu
 
och..
 
 
 
Mormor går på bordell
Mormor leker kurragömma
Mormor vaktar grannhuset
Mormor betalar räkningar
 
Ja,vad ska man säga?
Hon verkade inte vara så nöjd över att bo i 34:an, så hon drog över till 33:an på festligheter.
 
..och där verkar hon trivas.
 
 
Tack mina älskade snuttar för att ni förgyllt både Mormors och min dag.
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hon håller er sysselsatta ser jag.. det är bra! :) Hur gick det med förhandlingen? Kram

Svar: Jag vann förhandlingen, fick ner priset med 60%!Yeey mig!!
Susanna Kangosjärvi

2012-11-02 @ 06:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0