Barnrum.

 
För er som har missat det så ska jag, i januari, bli moster!
 
Nu på morgonen när jag inte kunde sova ringde jag min syster, hon var trött, hon låg i sängen med foglossning och berättade att hon börjar bli nervös inför förlossningen. Att prata om förlossningar med en blivande mor är (rätta mig om jag har fel) aldrig bra. Så jag styrde snart över samtalet till något roligare; Barnkammaren. Syster hade lite planer och jag skulle verkligen vilja vara där och hjälpa henne att färdigställa dessa då hon har så ont och inte orkar. Men nu är fallet så att jag sitter allt för många mil "hemifrån" och kan omöjligt hjälpa till på mer än ett sätt; ge henne inspiration. 
 
Så, jag kommer framöver att knåpa ihop lite inspirationsbilder och får förlita mig på att hennes karl gör grovjobbet. 
 
 
Russinnet
 
 
 
 
 
 
 
/S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0