Flytt.

När man börjar med att flytta en gång per månad är det illa. Aldrig är jag nöjd!

Närå, tillfälligheterna har tagit oss 300 meter längre bort ifrån skolan. Nu bor jag och min käre Sofie ihop med en annan tjej i klassen. Vi bor i ett stort hem med riktiga sängar, ordentligt kök och bastu. Trivs fin fint och känner att detta får bli mitt hem i minst tre månader till.

Vet ni vad jag dessutom åstadkommit idag!? Jo! Sussie har bokat in sin första LIA, den ska jag göra i Luleå, på Åhléns. Så i februari kommer jag hem i fem veckor, får vara nära alla kära och framför allt min lilla bebis som syster kläckt ur sig vid det laget.


Kommentarer
Postat av: Tiina

Haha.. Du får mig att framstå/känna mig som en värphöna ellrer avelssto...din bebis som jag kläcker ur.. tack för den passningen. :)

Svar: None
Susanna Kangosjärvi

2012-09-20 @ 08:55:13
Postat av: malii

Vad taskig du är Susanna. Inte berättat om flytten?????? Kramar och lycka till =)

2012-09-20 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0