"måsten"

 
Nytt "skarpt" projekt uppstartat idag.
Tal imorgon, betygsättning.
Dalafrakt, monterfix.
Heldag på Dalafrakt igen.
Skyltdockan färdig.
Materialläran klar.
Redovisning materialläran.
Sammanställning om skyltdockan.
Vernissage.
 
Det är vad som ska göras innan jag får ta helg igen. 
Jag är trött, ja.. men jag klagar inte.
Just nu är det här det enda jag vill, finns inte tid till annat.
Focus ligger på skola och skolans alla projekt.
Och jag älskar det!
 
Projektet "Jag är skyltdockan" har vi haft lång tid på oss att färdigställa. 
Jag har jobbat på, sakta men säkert och nu börjar jag se slutet. Skyltdockan ska reprecentera mig. Vi får göra vad vi vill, bara vi gör det snyggt och känner att det är "jag". Tankarna har varit många men nu har jag beslutat mig för det slutgiltiga. Hel bild kommer senare. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: glenn

..och jag är så sexig i mitt nattlinne, woohoo. PUSS NATTI

Svar: hahaha, wohoo!!
Susanna Kangosjärvi

2012-09-24 @ 23:51:43
URL: http://soffhang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0