En lycklig tjej på rosa moln.

 
Jag går som på moln!
Liaplatsen har allt jag önskat och lite till. 
Kollegorna är fantastiska och arbetsuppgifterna måste vara det roligaste någon kan jobba med. 
Efter endast 1,5 veckor känner jag att jag är på rätt plats, vid rätt tillfälle.
Tänk om jag kunde få jobba som dessa tjejer, gärna med dem.
Då skulle jag vara Världens lyckligaste!
 
Idag, efter många om och men blev visningslägenheten klar och eftersom att jag inte har någon kamera på mobilen får ni snällt vänta med resultatbilderna. Men OJ, vad fint det blev!
 
Till och med den barska byggnadsherren smälte.
Tjejerna på Living In är grymma, VI är grymma!
 
Imorgon fortsätter vi på nästa projekt, en kontorslokal ska piffas in i det sista. På fredag har de invigning och då ska allt vara klart. På fredag är vi klara och jag kan med gott samvete och (förmodligen) rätt trötta ögon möta upp den fantastiske A och flyga till Luleå.
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0