Vilken vecka!

Jag, som aldrig brukar vara tyst, som babblar och hörs mest helatiden har nu blivit tyst.
Jag har haft en sån kanonvecka, vilken inspirerande arbetsmiljö!
Mina kollegor på Living In är fantastiska, idésprutor med enorm kunskap om färg, form och inredning. Det känns som att jag hittat hem, här vill jag jobba och med dessa tjejer vil jag utvecklas. 
 
Idag var planen att vi skulle inreda en visningslägenhet som vi planerat för hela veckan. Tygerna var beställda och allt var planerat in i minsta detalj. Dock var byggubbarna för sena i sin planering och vi kunde inte utföra jobbet först fredag kväll. Till råga på allt sker fotograferingen på måndag. Så, vi fick planera om. Inredningen får vi styra upp på söndag, allt kommer att vara klart till då och jag bestämde mig snabbt för att "jag vill minsann vara med och skapa resultatet". Så, vad gör man, jo, jag tog helg idag, jag sitter nu på tåget emot Leksand och allt som är planerat där. På söndagmorgon åker jag mot Uppsala för att få vara med på inredningen av lägenheten.
 
Eftersom att det blev en hel dag till övers hann vi åka runt på en massa inredningsbutiker och införskaffa mer material till lägenheten. Inredningen kommer att gå i svart, vitt, grått, grönt och gult och ska vara lite japanskinspirerad. Mäklaren har även önskat en lyxigare känsla. Så, jag och min käre kollega har idag skapat ett konstverk som ska hänga i visningslägenheten.
 
Resultat kommer på söndag! 
 
Nu längtar jag bara hem, till A och de två små. 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tiina

Å hej vad du kämpar och får.. spännande! Kul att du trivs och hittat vad du vill jobba med. :) lycka till med lägenheten. Alice hälsar brr med bubbel och lite extra spott. :)

2013-04-19 @ 08:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0