Det nya steget.



I går klev jag för första gången in genom dörrarna på Clas Ohlsons huvudkontor som anställd Space Planner. Jag satte mig vid mitt alldeles egna skrivbord och jag skakade många nya händer. Jag lunchade med mina nya kollegor och jag tog in en massa information. 
 
Idag börjar jag greppa vad det är jag ska göra, jag hade mina aningar innan men visste inte att det skulle bli så komplext. Det är en spännande tjänst jag klivit in på. Det är massor av strukturerande, ordnande och pill. Jag kommer att få skapa, på ett ganska (för mig) nytt sätt. Kollegorna tar väl hand om mig och jag känner mig riktigt välkommen och efterlängtad. Men det bästa av allt; Det finns så mycket jag kan lära mig. Mina kollegor är riktigt rutinerade och har en enorm kunskap inom detta område. Ska bli spännande att se hur mycket jag har utvecklats ett år från nu..
 
 
 
Inspiration, glädje och framtidstro får bli dagens ledord.
 
Bild

Kommentarer
Postat av: malii

Lycka till Susanna! Space Planner...mmm, måste lära mig vad din nya titel heter. :)

2014-05-08 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0