Välkommen sköna maj.



Vi har firat ut april och jag välkomnar maj med öppna armar. Maj blir en månad med många järn i elden och jag ser verkligen fram emot vad denna månad har att erbjuda.

På måndag börjar jag på min nya tjänst som Space Planner på Clas Ohlson. Jag ska under maj avsluta mina studier på fantastiska Entreprenörskolan och vinka av min klass en sista gång. Delar av min familj kommer på besök, de är efterlängtade, så jag ser fram emot att få rå om dem. Jag ska ro kyrkbåt och unna mig ett besök hos frisören. Sen, som pricken över, visserligen första juni, ska jag och min kära få en hel vecka tillsammans i Spanien. 

Jag går på moln, rosa. 
Det regnar glitter över min Värld.
Och ikväll somnar jag med ett leende på läpparna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0