ÖK

Idag ska vi se om uttrycket: "vila sig i form" kan funka?
Mormor & jag ska gå vårt första spår i öppen klass. Jag har haft all tid i Världen att lägga spår och träna med fröken, men det har inte blivit av. Oftast pga regnet. Här i hemmet skyller vi på regn, varken jag eller Mormor är särskilt förtjusta i den formen av nederbörd. Jag kan även erkänna att jag har lite svårt med något som kallas framförhållning, det är inte min starkaste sida. Men idag får ni hålla tummar och tassar för kl: 15.00, då gäller det!

Mitt mål för dagen är att vi tar oss igenom spåret, inget mer. Jag räknar inte med några ettor och jag kommer att vara Världens stoltaste matte om vi lyckas ta oss fram till klöven utan jätte mycket guide ifrån tävlingsledaren.

-Vad gör vi?
-Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0