Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag har funderat på det här, i två dagar har jag funderat, jag har frågat mina vänner och funderat lite till. Allt jag kan tyckas ångra är sånt som blivit bra i slutändan. Men här kommer några småsaker iallafall:

Detta ångrar jag:

  • Vissa delar i Mormors uppväxt, t.ex. de småsaker som kan ha orsakat hennes skada.
  • Att jag varit för snäll/hård vid olika tillfällen.
  • Elaka saker jag sagt och gjort, saker som sårat.
  • Sist men inte minst, att jag lämnade bort Charlie.

Kommentarer
Postat av: eriksson

Snarkkkkkkk... Cut the bullshit and think again :)

2011-04-14 @ 21:06:15
Postat av: eriksson

Snarkkkkk... Cut the bullshit and think again! :)

2011-04-14 @ 21:06:59
Postat av: eriksson

Snarkkkkk... Cut the bullshit and think again! :)

2011-04-14 @ 21:07:19
Postat av: josefine

vi har alla småsaker som vi ångrar, men så länge du är förlåten för elaka saker du sagt och gjort, saker som sårat, så vet du vilka dina vänner är :) puss gullan!

2011-04-15 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0