En plats vid min sida.


Det har varit dagar då jag har haft svårt att hitta lösningar. Då den ena idén efter den andra inte verkat bra nog. Då enda utvägen har sett ut att gå åt fel håll. Men det har alltid gått att lösa, Mormor har alltid haft en plats vid min sida. Vi har inte det där magiska bandet som många har men vi har en tillit och en kärlek. Vi har det som behövs. Vi har bråkat och varit osams, vi har nypt varandra och vi har ignorerat varandra, vi har skrikit och varit trotsiga. Men när allt kommer kring, när klockan slår sovdags och dörren ska stängas igen så ligger vi där, bredvid varandra, tätt intill. Och det finns ingenstans i Världen vi hellre vill vara på.

Må du alltid ha en plats vid min sida, hur tungt det än går. Min älskade älskade panda.

Kommentarer
Postat av: ANNE

Åååh vad söt!



Vill du bli länkad av mig? Jag har mellan 500 och 600 unika läsare varje dag! :D



Kram

2011-12-05 @ 13:04:37
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Lina

Återigen...det skrivna ordets gåva. Vackert :)

2011-12-06 @ 22:29:04
URL: http://www.svartealgot.com
Postat av: Josefin

Så fint du skriver. Det känns som det var taget ur mitt eget liv med min lilla gris:). Även om det är jag och min sambo som rår om henne tillsammans så är det på något sätt ändå hon och jag som hör ihop på det där speciella sättet.

Vet inte om jag kommenterat tidigare men jag har också en staffe från Emmerdales (Sivan) och hamnade här genom Linas blogg och nu läser jag båda regelbundet:).

2011-12-09 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0