What´s wrong with min hund?



Idag har jag jobbat hela dagen, gick trött hem men tog mig i kragen.
Jag bytte däck på en cykel och hittade igen en gammal nyckel.
Städade, tog ett bad och vek in all tvätt, att jobba i hemmet är fruktansvärt lätt.
Mormor har legat och funderat, "varför har hon ej denna tid på mig spenderat?"
Men när matte i hemmet fått ordning och reda, ska hon lägga sig med Mormor och skeda.

Att inte bajsa på hela dagen, kan inte vara bra för lilla staffe-magen.

Ikväll är jag fånigt glad och jag njuter av massa choklad.
Jag rimmar allt och det känns inte så ballt.
Men när jag är fånig så blir jag spånig.

Nu väntar en dejt med en hunk och det får avsluta mitt vardagslunk..


(jomensåatte...hmmm)

Kommentarer
Postat av: josefine

vad duktig du är på att rimma! visst vet du att jag är kass på det! :)

2011-01-18 @ 23:54:17
Postat av: Lina

Haha! Mitt morgontrötta huvud fattade inte att du rimmade innan sista meningen. Hann tänka att nu måste hon ha gått hårt på vintetrat medan hon lagade cykeln ;-)

2011-01-19 @ 08:27:58
URL: http://www.svartealgot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0