Sömnsvårigheter.

I två veckor sov jag som en gud, hela nätterna och djupt, vaknade utvilad och nöjd.. fem minuter innan klockan skulle ringa. Efter det slog det om och jag är tillbaka till de vanliga nätterna. Sover oroligt, vaknar helatiden och drömmer konstigt. Vaknar en halvtimme innan klockan ska ringa och allt jag ser är ett evigt mörker. Att sova har blivit jobbigt, att sova tar mer på krafterna än att vara vaken nu.

Nu är jag inne på tre veckor utan ordentlig sömn och jag behöver ta till drastiska åtgärder. Drastiska!
Ska fundera ut en plan, jag är en rätt uppfinningsrik människa.. något ska jag väl kunna komma på.

Så nu börjar jag med ett test...

Kväll ett: Ta bort täcket och sova med påslakan.

Håll tummarna för mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0