Side.

 

Nu är det äntligen bokat! På lördag lämnar jag in Mormor på pensionat och beger mig emot varmare breddgrader. Kakan, min trogne följeslagare ska självklart med och vi kommer att bo hos en vän från förr. Vi kom undan farligt billigt och jag hoppas på en vecka av värme och avkoppling. Att lämna in Mormor på pensionat en hel vecka tar emot, men vi ensamstående hundägare som har långt till släktingarna måste väl också få resa ibland? ;)

 

Med detta i åtanke tar jag tag i tvätten, det känns lite roligare nu faktiskt.

 


Kommentarer
Postat av: lil sis

meh, du hade ju kunnat pröjsa en resa ner till uppsala så hade jag och mongo morran fått mysa ;)

2011-06-10 @ 02:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0