Dag 9 - Min tro


Oj, den här är svår. Jag tror på något, vad vet jag inte. Jag kan be när jag känner att det behövs och jag kan skicka ett tack till någon/något. Om det då råkar vara min lyckliga stjärna eller nån typ av gud vet jag inte. Ibland tror jag att det är mina förfäder. Jag säger inte att det finns nåt men tron på att det finns något gör iallafall mig tryggare. Det skulle ju kunna vara (som J ibland tror) att vi är Simsar och att det jag tror på egentligen är en annan människa som sitter vid datorn och styr, vad vet jag? ;)

Något jag tror på är iallafall luft och kärlek.
Två ingredienser vi kan leva länge på.


Kommentarer
Postat av: josefine

vi lever lätt i en simvärld :)

2011-03-21 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0