Konstiga tider.

Inget är som det ska.

Att folk inte kan bete sig är ingen nyhet, men ibland tar dom priset.  Jag har förut skrivit och berättat om att det har varit en konstig period med konstiga händelser. Det är inte över än, tydligen.

Annars då...

-Jag jobbar på Hårguiden, vi har fullt upp och jag trivs hur bra som helst.
-Mormor överraskar mig dagligen med nya, positiva sidor. Det märks att även hon blir äldre och klokare.
-På fredag lyfter planet mot Luleå och jag ska få spendera en hel helg med mina älskade vänner från Norr.
-Den härliga känslan i kroppen sitter kvar, livet är verkligen fullt av överrasknigar.


Kommentarer
Postat av: josefine

oj vad nyfiken jag blir angående detta att folk inte kan bete sig och att det inte är över än. något ute ikväll som hänt eller?

2011-03-15 @ 00:09:54
Postat av: Emma

Har jag nämnt att jag längtar?

2011-03-15 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0