Vilken natt!

Jag trodde aldrig att den skulle ta slut den här natten och när den äntligen var över ville jag bara sova kvar. Har haft så svårt att sova den här veckan, det snurrar runt i huvudet och värmen i lägenheten är olidlig. När jag hade som svårast att somna, där kring 02:30, började jag skriva ned saker om Mormor. Jag och hennes nya ägare kom fram till att det kan vara bra att ha liite rutiner och saker att tänka på uppskrivet. Även fast vi båda är överens om att de ska starta på ett ganska cleant blad så är hon trots allt långt ifrån det. ;) Jag skrev och skrev, kunde inte sluta, det finns så mycket att berätta om Mormor! Hennes personlighet vet inga gränser och skulle jag bara få skriva på skulle jag nog kunna plinta ner en hel bok om bara Mormor. Nu är det alldeles för få dagar kvar, alldeles för snabba dagar. Jag vågar inte ens tänka på hur lite tid vi har kvar ihop så jag tänker istället på hur bra hon kommer att få det. Titta in och läs var hon hamnar vettja! www.Immortalbull.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0