Long time.

Jag har jobbat och pluggat dygnet runt känns det som. 
Nu har en ny vecka börjat och två nya projekt är påbörjade men idag tar jag det lugnt och pustar ut på soffan. 
 
Här kommer en liten resumé på den föregående veckan. 
Ursäkta bildkvalitén.
 

 
 
 
Vi fick en uppgift: På sex dagar skulle vi färdigställa en monter åt Dalafrakt. På åtta personer och sex dagar gjorde vi det med minst åtta förhinder. Svetten lackade och ögonen sved.. men vi gjorde det! 
 
 
 
Sen var det dags för vernissage, jag klippte sönder klänningen i sista sekunden för att byta docka då min första docka såg ut som något konstigt. Jag hann fixa allt innan alla gäster trillade in, även då svettig och med svidande ögon.
 
Det som slog mig var att när vi har som mest att göra hinner vi med mycket mer än i vanliga fall. Ingen tid går till spllo och om jag hade varit lika effektiv i vanliga fall hade jag haft bra mycket mer tid över för annat. 
 
Tankeställare till mig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0