Möjligheternas dagar.

I helgen öppnade skolan upp för nya elever. Ett gäng nervösa och vissa av dom, blivande visual merchandisers.

Det är så konstigt att det bara var ett år sedan jag själv stod där. Handsvetten rann och hjärtat och hjärnan var i fullaste obalans. Vi skulle utföra ett arbetsprov och en intervju. På eftermiddagen var jag som en stor klump gelé. Dallrig i kroppen och snurrig i huvudet, förväntansfull för att få resultatet i brevlådan någon vecka senare.

Idag är det ett år sedan, jag har snart avklarat mitt första år som VM. Jag har snart bara två terminer kvar tills jag är färdigutbildad.

Tiden går så fort och jag har lärt mig otroligt mycket!

Jag kan känna mig en aning avundsjuk på alla människor som samlades på Entreprenörskolan i helgen. De har trots allt tvåår kvar på denna fantastiska utbildning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0